vrijdag 26 oktober 2012

New Stuff

Prachtige artikelen gekocht, en dan krijg je direct veranderkriebels...

  Een prachtige lantaarn, weer eens wat anders als een stolp

De vleugeltjes vlogen de deur uit.. gelukkig heb ik nog een paar voor mezelf

 Mijn nieuwe balletjurkje uit Parijs. Heb haar even van kleur veranderd, ze was me te wit

Ook voor de winkel leuke spullen gevonden

Pastelkleurige kerstballen

 Een prachtige parasol


 Hele oude ornamenten, flink wat houtworm sporen maar zo mooi in een pot of schaal!!


En de mensen die het kerstboek van Nina hebben snappen wel waarom ik deze prachtige vleugel ook mee heb genomen. Prachtig om mee te decoreren en erg groot!

Allemaal een fijn weekend! Ik ben aan het werk van vrijdag 14:00 tot zondagavond 18:00. Zondagavond weer nieuwe artikelen op www.serviesenbrocante.nl

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat jurkje wat je hier laat zien. Die kleur is wel erg mooi geworden. Heb je het geverfd of met thee gekleurd. Klinkt heel vreemd, maar ik weet nog dat mijn oma dat ook op die manier deed. Zij was coupeuse en heb veel van haar geleerd op het gebied van kleding maken en kleuren..

    Ik wens je een mooi weekend
    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gevoel ken ik, de veranderkriebels. Altijd leuk als je net nieuwe spullen hebt. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik ben benieuwd wat je in je winkel hebt zondag. Goed weekend,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooohhh wat ziet dit er allemaal zo romantisch♥ uit ..;))♥
    Ik krijg nu echt wel zin in ♫♥* Kerst *♥♫ als dit allemaal zo zie PRACHTIGGGG!!...;)))♥
    Lieve♥ groetjes en Fijn Weekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige spullen, prachtige foto's. Fijn weekend alvast, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullen. Prachtig! (:

    Fijn weekend, ,Grtsz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige spullen ben weg van de plu
    fijn weekend
    groetjes rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het allemaal weer mooi op de foto gezet. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spulletjes en ook zo goed vastgelegd met je camera!

    Fijn weekend, Judith X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via via kwam ik op je blog terecht, wat een mooie plaatjes, heerlijk om naar te kijken. Ik ga je volgen, hoor!
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's en heel sfeervol! Fijne werkweek verder en hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen