donderdag 19 april 2012

Logeerkamer en slaapkamer

Wat foto's van de logeerkamer en onze slaapkamer. De logeerkamer is voor mijn doen heel wit ingericht, maar ik vind 1 zo'n lichte ruimte ook wel fijn. De kamer word vooral gebruikt voor logeetjes en er staat een enorme kast om de verkochte spullen van de webshop te herbergen.

Onze slaapkamer heeft voor mijn doen dan weer heel veel kleur. Het was grijs maar ik vond het een kille ruimte, nu voelt het warm aan. Probeer steeds meer fijne stofjes etc te verzamelen voor de slaapkamer.

Some pictures from our guestroom and our bedroom. The guestroom is very white what i have now where else in my house. The room is for sleeping guest and has an huge cabinet for the sold products from my webshop.

Our bedroom has much color, it was grey before but that was to sober and cold for me. I try to collect as many textiles as i can to make it a warm room.




Guestroom






Our bedroom

8 opmerkingen:

  1. Heel anders dan bij ons thuis, toch vind ik beide ruimtes erg mooi!
    Alvast een fijn weekend gewenst!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige spiegel!!!
    Fijne middag,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi!!
    Wat leuk die wand met allemaal oude spiegel.

    Fijne dag
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet dreams... Voor zowel jullie als de logeetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wit maar niet koud.....
    Gezellig voor de logees.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee kamers met heel andere kleuren, maar beide erg sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like both of the rooms.. :)
    One warm and cozy the other one white and fresh...
    Lovely photos!

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind allebei de kamers even mooi, ze hebben allebei een eigen sfeertje. Gave lamp trouwens, lekker retro. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen