zondag 9 januari 2011

Foto's

Er is nog geen zekerheid op het huis, ook zou ik morgen beginnen aan mijn nieuwe baan maar zoals het nu lijkt word dat pas 1 febr. En dat terwijl we het geld toch echt wel alvast kunnen gebruiken. Aangezien ik toch nog hoop op het huis aan de overkant en er zo'n lekker zonnetje scheen toch nog maar even wat foto's gemaakt.

De kerstboom maakte plaats voor een verse bos eucalyptus en gipskruid en eindelijk mijn lang verwachte lev vackert. Lekker plaatjes kijken op de bank! Ook zijn de oude ikea stoelen/sofa's weg en hebben we de stoel die ik al zo lang wilde. Hij stond al een hele tijd bij een antiekhoeve en elke keer was ik zo bang dat hij de keer erop verkocht zou worden. Na flink handelen mocht Anton hem dan eindelijk achter in de auto proberen te krijgen. Als het goed is staat hij straks prachtig op ons nieuwe wit/grijze laminaat. En later ooooit prachtig op een echte oude houten kraakvloer.


De woonkamer heeft weer wat veranderingen ondergaan door het verwijderen van kerstdeco's en ook de slaapkamer en keuken zijn weer lekker fris en fruitig.



Komende week dus nog niet aan het werk, dat betekend voor jullie dus nog 3x nieuwe handel online. Dat ik veel langs kom op blogs om te kletsen en dat ik nog wat handel bij elkaar ga scharrelen.
Ik wens jullie een hele fijne week en tot dinsdagochtend in de webwinkel!

15 opmerkingen:

  1. Hee vertel es, ik ga ook verhuizen dit jaar en zoek ook een grijs/witte vloer. Welke vloer heb jij uitgezocht ?
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    wel gezellig dat je thuis bent en lekker langs komt om te kletsen ........ook al is het dan virtueel .
    Wanneer kan ik in het echt langs komen om je kastje te brengen ?
    Ben je de komende week s'avonds thuis ?

    Kan ik lekker even tussen je handel snuisteren of heb je alles bij paps en mams staan .........
    nou ik hoor het wel even van je , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van een heerlijk nog rustige week meis.......mooi he dat boek??? liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Sanne,
    Je bent het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Wat een prachtige stoel, ben bijna jaloers! En leuk dat gipskruid. Het ziet er allemaal weer mooi en fris uit!
    Groetjes, Corine (Wiens-art)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow...wateen gaaf kastje heb jij daar hangen! ik ga toch eens wat vaker je webwinkel bezoeken geloof ik:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer dat je nog niet kunt beginnen maar gezellig dat je bij ons langs komt, de deur staat open:)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik geniet even met je mee van deze mooie plaatjes
    wel jammer voor je dat je nog even moet wachten met je nieuwe baan, maar de handel gaat ook aardig goed of niet, elke keer als ik kijk is alles alweer verkocht
    fijne week gewenst!
    groetjes Yvon

    ps prachtige stoel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi...heel erg mooi.
    Vervelend dat je zo lang moet wachten zeg, maar zo kan je wel lekker lang in je stoel genieten van al het moois om je heen.
    Je stelde voor om te ruilen van huis...
    Laat je dan wel al die prachtige spullen staan :)
    Fijne dag nog, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Sanne, ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat je nog niet kan beginnen maar aan de andere kant probeer ook gewoon maar lekker te genieten van je nog vrije tijd.
    Supermooie foto's heb je gemaakt en ook een heerlijk sfeertje straalt het uit.

    Fijne week
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Sanne...die stoel..
    Ja,die is mooi dat was het wachten zeker waard en die gaat schitterend staan in het nieuwe huis(gaat vast wel door)zeker weten.
    Je hebt weer flink je best gedaan met veranderen en het ziet er perfect uit,supermooi.
    Geniet nog maar lekker van je vrije week.

    Lieve groetjesss
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Good Monday!!I am in love with those old ballerina´s shoes...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, je hebt prachtige foto's gemaakt van je nieuwe hoekjes en spullen! En de stoel: die is gaaf! Een super aanwinst!
    Geniet nog van de vrije dagen ;-) Hugs van Nans.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke, heerlijke post......prachtig dat mooie groen.
    En ben je alweer helemaal beter na mijn choco melk met slagroom?
    Hoop het maar want ziek zijn is niks.
    Je stoel is een plaatje zeg.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het staat er zoals altijd weer perfect op hè, ben trots hoor, prachtige foto's. groetjes mam

    BeantwoordenVerwijderen