woensdag 18 augustus 2010

Onze slaapkamer en handel


Na foto's van anderen hun huis, toch ook maar even wat van
ons eigen stekkie. Ik ben zelf nog niet tevreden omdat we
nu nog in een kleine seniorenwoning wonen en ik aaal mijn
spullen en ideeën helemaal niet kwijt kan, er dingen zijn
die we beide al heel lang anders willen, maar we wachten op
een grotere woning, dus dan ga je hier niet meer investeren.
Hier wat foto's van de slaapkamer. Vandaag eindelijk een
linnen kleed gevonden die wel op ons bed past zonder dat
ik mama hoeft te vragen om wat te naaien voor me. Ik vind
het heel mooi en warm staan. De kast hebben we bij de tuinkamer
in hoogezand weg, dit was echt liefde op het eerste gezicht.
Het antieke wandlampje komt bij Dewoonwinkel.nu weg. We
hadden de slaapkamer eerst helemaal roze en bloemerig maar
nu is het heel rustig en sereen. Het wandlampje kon nog net
volgens mijn vriend. Ik vind het een schatje!

Eigenlijk is onze slaapkamer veel te klein voor nog zo'n rekje, maar ik wilde hem perse
houden en anton heeft meestal een rommeltje aan zijn kant van het bed, nu staan er twee
kistjes en kan hij netjes zijn meukjes kwijt. En heb ik weer een mooi excuus om wat
van mijn meukjes neer te zetten. Mariabeeldjes vind je overal bij ons in huis, van nieuw
tot oud, zolang de kleur maar goed is en ze een mooi koppie hebben haha.
Hmm, mijn blogspot doet weer gek, kan niet voor een lettertype kiezen :S

Vandaag ook nog even op jacht geweest, moesten nog een matras voor ons smeed
ijzeren bed buiten, nu nog een waterdichte hoes en dan zal ik hem voor jullie op de foto
zetten, met natuurlijk mijn mooiste kussens en quilten.
Hier nog wat foto's van de handel!

Prachtig he, heb wat kommen voor mezelf gescoord, want ja die crème kan ik toch
echt niet weerstaan, wat de prijs meestal ook is.
Morgen komt alles weer online. De foto hieronder is voor mij echt een rijkdom.
ik mag er 2 houden haha.

11 opmerkingen:

  1. ik ben op zoek naar een zinken waterkan, verkoop jij die ???
    vind je slaapkamer erg mooi geworden, idd erg rustig en relaxt :-)
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig het kastje naasat jullie bed, ik vind een klein huis wel heel knus hoor, en knus is ook weer heel brocant !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhww! Wat een mooie zinken kannen! En wat heb je er veel!!
    Je slaapkamer is een plaatje, kunstig om van zo'n beperkte ruimte zo iets moois te maken.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh wat gaaf en die kannen die zij te gek wat een prachtige spullen en je slaapkamer ohhh zo mooi, liev groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klein maar fijn zeg ik altijd maar, lekker knus slapen toch in zo`n slaapkamer en ik vind juist je lampje prachtig in die serene sfeer!!

    lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke foto's heb je gemaakt.En dat lampje is echt een schatje.
    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi...eh ik wil wel zo'n zinken kan.......wat kost ie en is ie waterdicht??? wil je het even laten weten .......mooie sfeer op je slaapkamer leuk leuk !!!! liefs Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er toch prachtig,rustig uit je slaapkamer,ondanks de kleine ruimte :-)
    Dat is nu decoreren met de ruimtes die je hebt,super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je het toch ook mooi ingericht , overal waat je kijkt bij jou is wel wat leuks te zien !

    Heb jij trouwens ook nog zo'n verweerd porseleinen broodplankje voor mij te koop ? Ben echt op zoek maar weet niet zo goed waar ze te koop zijn.

    Nou , geniet van je prachtige kannen en gelijk heb je dat je er twee zelf houdt.
    Ben wel erg benieuwd hoe je ijzeren bed geworden is .......
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel sereen ... een heerlijke slaapplek. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind jullie slaapkamer prachtig!
    Wow en de nieuwe spulletjes voor je webshop zijn super! Mooie kannen! Enne , het rekje past perfect in jullie slaapkamer!
    Hugs, Nans

    BeantwoordenVerwijderen