donderdag 12 augustus 2010

Handel

Dat waren de markten in mijn vakantie. Heb het vanochtend nog zo lang mogelijk proberen te rekken haha. Maar we gaan morgen nog naar de tuinkamer en de woonwinkel in leeuwarden, dus heb nog iets om me op te verheugen! Ook heeft vriendlief me beloofd dat hij me volgende week voor het werk aan nog wel even bij wat marktjes wil dumpen en dan door sjeesen naar mijn werk.

Vinden jullie het doorkijkje in de spiegel niet prachtig?
Zo lijkt het heel lief en romantisch bij mij, wat eigenlijk
toch totaal niet het geval is haha.
Hier weer wat nieuwe handel, ik ga dit rond etenstijd of iets
daarna plaatsen, of wat andere spulletjes om de spanning
erin te houden.
Nog even een mooiere foto van mijn ledikantje
Anton is achter het huis al druk bezig met mijn smeedijzeren bed
Mama en papa waren zo lief, moesten toch die kant op dus hebben
hem direct voor me meegenomen. De franse ledikant staat nu dus
voor het huis te wachten op een nieuwe eigenaar. Heb al veel
belangstellende blikken gezien, nu nog een echte koper!

Ik vind het nog steeds moeilijk om grote dingen leuk
op de foto te zetten. De "grootte" van de tuin werkt
dan ook niet echt mee.
Het smeedijzeren bed is bijna af. Anton heeft de oude
bodem verwijderd en is er nu planken op aan het maken.
Zodat er weer een stevige plaat in zit. Nu nog een matras
vinden van 90cm breed en 180 lang, wat nog niet zo
makkelijk is. Hier komen binnenkort foto's van.
Komen jullie vanavond allemaal even in de webwinkel kijken?

4 opmerkingen:

  1. Ik las bij Cobi jou reactie en dat je in de buurt woonde, ik denk even zoeken en ja dus, ook bij mij, leuk...

    Groet, Trea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een koper/koopster ... die komt beslist! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die schaaltjes. Ik ga je website in de gaten houden. Ben erg benieuwd naar je nieuwe bed!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de foto's weer prachtig geworden! Ik heb natuurlijk ook een kijkje genomen in je webwinkel, en wat besteld! Prachtig die zilverkleurige schalen!
    Hugs, Nans

    BeantwoordenVerwijderen