maandag 19 juli 2010

GESLAAGD

Jippie!! Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs. Vanochtend zat ik om 8 uur gespannen te wachten totdat ik zou worden opgehaald. Heerlijk geslapen door een pilletje van een vriendinnetje, maar toch al om 5 uur wakker. En dan ga je jezelf op zitten vreten.
Om 20 voor 9 was ik aangekomen bij het cbr, kopje koffie voor mijn instructeur, ik was veel te gespannen! Wat duurt het dan lang voordat het 5 voor 9 is!

Eindelijk mocht ik dan, doodzenuwachtig achter die man aan, en in de auto. Het was het langste half uur van mijn leven. Het voelde als een hele middag.
Toen we terugkwamen bij het cbr, stak die zijn hand al uit en feliciteerde mij. Ik kwam heel slim om de hoek met mijn; "huuh, o, ja, bedankt!"
Nog weekje wachten en dan vanaf volgende week lekker toeren!!

9 opmerkingen:

  1. Van harte Sanne! Nu kun je zelf lekker rondkarren.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd !!!!! Sanne...........heerlijk je rijbewijs......heb je al een autootje??? ...geniet van deze superrr dag !!! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh...geweldig!!!! Van harte meid, het is zo fijn om niet altijd afhankelijk te zijn van anderen, de fiets of het openbaar vervoer!

    Geniet ervan...feestje bouwen hè!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel allemaal :)

    We hebben al een oud peugeotje, daar kan ik het in oefenen:P zodra mijn vriend weer werk heeft wil ik zelf gaan sparen voor een caddy etc, lekker handig voor de handel ;)

    Ik mag mijn rijbewijs vrijdag ophalen dus allemaal van de weg af dan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte zeg......
    Wat zul je hiervan gaan genieten.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sanne, gefeliciteerd! Hier zal je zeker van gaan genieten! Lekker rondrijden met je auto, naar leuke brocante marktjes en winkeltjes....
    Hugs, Nans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap van je, en wat fijn dat je nu niet hoeft te wachten tot ander tijd heeft om je weg te brengen. En het openbaar vervoer heeft lekker ook geen klant meer aan je.
    Ik ben zo langzamerhand de enige vrouw zonder rijbewijs op deze aardbol vrees ik.
    Veel rijplezier en groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, goed van je!
    Nee hoor Sas, hier nog 1! Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd meid,wat super van je!
    Herken het gevoel helemaal (heb mijn rijbewijs nu 2 jaar :-) )
    En........dat is zo zalig lekker niet hoeven vragen maar gewoon gaan.
    Wens je erg veel rij plezier.
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen