maandag 5 juli 2010

Handel



Deze keer zonder photoshop, momenteel op mijn werk
en werk dan via een dongel maar niets lijkt te werken.
Kan niet hyven, normaal werk ik in firefox maar
daar kan ik geen foto's toevoegen, en nu kan ik
zelf mijn normale lettertype niet krijgen, aargh techniek!
Zaterdag nog wat spulletjes gescoord op een
grote brocante markt in Friesland. Helemaal sneu
werd ik zaterdag om 8 uur wakker, 8 uur??
Om 8 uur wilde ik al in Friesland zijn! Snel vriend
wakker getrommeld en hup hup hup, alles in de auto en weg.
Ik moet zeggen dat ik wel een stuk relaxter rondliep.
En toch nog met een tas vol thuis kwam.
Morgen komt dit in de webwinkel, vandaag eerst
maar eens de bezem door de webwinkel, dus dat
betekend voor jullie; een hele hoop in de
OPRUIMING. Veel snuffelplezier!


6 opmerkingen:

  1. Waar ben je geweest in Friesland????? Morgen maar gauw een kijkje nemen in de webwinkel en die pure foto,s zijn ook niet mis,

    groetjes uit Friesland, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bakkeveen, is altijd weer leuk..

    Dankjewel,soms is gewoon ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, bedankt dat je me gaat volgen. En zie dat je er nog niet zo lang bent, bevalt het hier in blogland...
    Je moodmap bevalt me wel. En Kruimel is een mooierd zeg....
    Tot later
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er waren meer bloggers in Bakkeveen. Ik ben er ook geweest, het is een heerlijke markt en ik ben ook niet met lege handen naar huis gegaan.

    p.s. wij zijn ook begonnen met een piepklein balkon, toen een klein tuintje, toen een iets groter tuintje met een piepklein moestuintje en nu wonen we sinds 12 jaar op deze plek met een hele grote tuin. Volgens mij moet je gewoon klein beginnen, maar ik geloof best dat je heel erg moet wennen.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullen !! hier hou ik van...ga gelijk even in je winkeltje kijken !! fijne avond liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben erg nieuwsgierig wat je allemaal hebt meegenomen. Ik houd je website in de gaten..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen